L'equip
Marc Cendra Martinez
Jordi Bracons Ros
Luis Pérez Moreno
Recaptat
Hola!
Som el Jordi, el Marc, el Lluís i el Daniel, de l'equip de Validació i, amb l'ajuda de la Paula i el Luis, aquest any ens hem proposat recórrer els 55 kilòmetres que separen Olot i Salt per col·laborar amb Oxfam a portar aigua potable a gent que ho necesita.
¿Ens ajudes?
Envia un SMS amb el text
TW G5610 al 28018
Cost 1,2 euros (donació íntegra a Oxfam Intermón). Servei de SMS per a recaptació de fons en campanya de tipus solidari operat per Oxfam Intermón At. Client: 900 22 33 00, Ap. Correus 310, 08080 Barcelona. Hi col·laboren Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo i Euskaltel. OXFAM INTERMÓN tractarà les teves dades personals amb la finalitat d´enviar-te informació i proposar-te altres tipus de participació. Si vols tenir més informació i vols conèixer com exercir els teus drets pots consultar la política de privacitat.
Donatius
| Data | Nom | Import | Comentari |
|---|---|---|---|
| 13.03.2026 | Alberto Sánchez Martín | 60,00€ | A por todas, equipo!! |
| 13.03.2026 | David Fernández Benages | 50,00€ | Ánimo equipo! A darlo todo! ;-) |
| 13.03.2026 | Jordi Bracons | 200,00€ | Pot pendent Validació |
| 13.03.2026 | Antonia Navarro Márquez | 30,00€ | Molta sort!!! Molt bona iniciativa |
| 12.03.2026 | Fernanda Saenz de Cabezon | 50,00€ | Enhorabuena por esta iniciativa, y mucha suerte!! |
| 12.03.2026 | Patrcik Bezerra Trezise | 50,00€ | Quina bone iniciativa i anims! abraçada, Patrick |
| 12.03.2026 | javier palacios | 10,00€ | |
| 12.03.2026 | Rebeca Rodriguez | 30,00€ | Molta Força i Energia Equip!! i sobretot disfruteu de la travessa . |
- ‹ anterior
- 1
- 2
- 3
- 4
- següent ›