17 Gener 2014

La 4ª edició de l’Oxfam Intermón Trailwalker compta ja amb 115 equips d'empreses inscrits

Els equips formats per treballadors d'empreses representen fins ara més del 40 per cent dels 276 equips inscrits en les dues edicions.

La 4ª edició de l’Oxfam Intermón Trailwalker, que tindrà lloc el 26 d'abril a la via verda de Girona i el 5 de juliol a la Serra de Madrid, compta ja amb 115 equips d'empreses inscrits. Quan encara falten més de 3 mesos per a la seva celebració, 276 equips ja han formalitzat la seva inscripció –231 a Girona i 45 a Madrid-, la qual cosa ha permès que es portin recaptats més de 160.000 euros des que el passat 1 d'octubre es presentés oficialment a Barcelona aquesta nova edició del major desafiament esportiu i solidari del món.

Els equips formats per entitats empresarials representen fins ara més del 40 per cent de les inscripcions totals. La participació de les empreses es deixarà sentir tant en la ruta senderista “via verda” que transcorrerà entre Olot i Sant Feliu de Guíxols, a la Costa Brava, com en la ruta que creuarà l'excepcional paratge natural del Valle de Lozoya i la Serra de Guadarrama a Madrid101 equips d'empreses s'han inscrit a l'edició de Girona i 14 a la de Madrid

Fins ara el nombre total d'empreses que aportaran atletes a l'Oxfam Intermón Trailwalker s'eleva a 60. Algunes d'elles participen amb un gran nombre d'equips com els 8 de COMEXI, els 5 d'Obra Social La Caixa o d’Eada, així com els 4 d’OTSUKA o els 3 de Caixa Popular, Blanquerna o Lets Bonus

Una oportunitat per a les empreses

En total, la recaptació de les tres edicions anteriors va ascendir a 1.868.000 euros. El primer any, l'Oxfam Intermón Trailwalker va aconseguir 468.000 euros, xifra que va augmentar fins als 770.000 euros en el segon any i a 630.000 euros el 2013.

Una part important d'aquesta suma l'han aportat més de 600 empreses que s'han sumat al repte amb equips o amb donatius per als treballadors participants. En aquest sentit, la 4ª edició de l'Oxfam Intermón Trailwalker té com a patrocinador principal a DKV Segurs i com a empresa patrocinadora a Cuatrecasas Gonçalves Pereira que fan possible que els fons que recaptin els equips es dediquin a finalitats solidàries, assumint els costos de l'organització de la prova. A més, la prova compta amb el suport institucional de la Diputació de Girona, el Consorci Vies Verdes de Girona i Costa Brava Pirineus de Girona.

-Llistat de les 60 empreses participants:

ABM,  Activa Llar, Arcadia Llibre, Asesoria Via Julia, ATE (Atletisme Terres de l-Ebre), Axxon, Ballestas JJM, Barcelona TRAM, Blanquerna, Caixa Popular, Comexi Group, Croda, CCOO.Catalunya, EADA, Elix TM, Fundació Marianao, Ganxets Reus, Garrigues Abogados Barcelona, Gauss Protect, Global Recyclint Network, Hewlett Packard, Hospital de la Santa Creu, Kettal, La Vanguardia, Nash Aguas, OTSUKA, Porcelanosa, Resa Residencias Universitarias, Runners Ciutadella, Rockwell Automation, TIP TOP Ibérica, Sagrat Cor de Sarrià, Starlab, Team Valles SL, Uma Deluna, General Electric, Walkers (Romany Asociados), OSLC Fundació la Caixa, Heatcraft europe, Beiersdorf, SEKISUI, Bioiberica, Comercia Global Payments, AENOR (revista digital), Amatteur Sport passion, WILLIS, Sanofi España, Daina-Isard Cooperativa  d'ensenyament, The Irish Rover, DHL, Bankia, JRS, TFSCRO, Banc Sabadell, Symantec Barcelona,  Cuatrecasas, Duracom, GESEME, SofTeam, Pricewaterhousecoopers SL