19 Febrer 2012

Més de 200 equips ja s'han inscrit a la segona edició de l’Oxfam Intermon Trailwalker.

Oxfam Intermon recapta més de 170.000 euros en la marxa solidària contra la pobresa.
Més de 200 equips, formats cadascun per 4 marxadors i 2 persones de suport, ja s'han apuntat a la segona edició de l’Oxfam Intermon Trailwalker, que se celebrarà els propers 5 i 6 de maig de 2012. Cada equip s'ha compromès a recaptar almenys 1.500 euros, condició per poder participar en la marxa.

Corredors.cat, primer equip en arribar a la meta a la primera edició després de 15 hores, ja s'ha inscrit a la segona com a KRITER SOFTWARE - CORREDORS.CAT amb el dorsal 207.

<Entrevista> Oxfam celebra Trailwalker en 12 països. Oxfam Trailwalker Melbourne ostenta el millor temps quan fa 2 anys el primer equip va completar els 100 km de recorregut en 10h 23m. Encara que la prova no és competitiva, espereu superar-lo?

El de Melbourne és un perfil de recorregut més accidentat i no tan pla com el de la Via Verda de Girona. Vist això i la nostra preparació, baixar del seu temps és assolible però no és el nostre principal objectiu. Per a arribar-lo a pràcticament no podríem parar en els avituallamientos ni gaudir del repte amb els companys, que és el que realment volem.

l’Oxfam Intermon ha superat els 200 equips participants de la primera i espera arribar a un màxim de 300. La primera edició de Trailwalker va recaptar més de 473.000 euros.

Amb el lema “De la muntanya al mar contra la pobresa” Oxfam Intermon destinarà la recaptació a programes de desenvolupament, acció humanitària, comerç just i incidència política en més de 40 països, com el Banc d'Aigua d'Etiòpia.

Sobre Oxfam Intermon

Oxfam Intermon lluita contra les causes de la pobresa, i no només contra les seves conseqüències. Per això, actua d'una manera integral en més de cinquanta països d'Àfrica, Amèrica i Àsia: coopera en gairebé 500 programes de desenvolupament i acció humanitària, fomenta el comerç just i promou campanyes de sensibilització i mobilització social.

Compta amb la col·laboració de més de 250.000 socis, donants i organitzacions, així com amb el treball estable de més de 2.000 persones, entre voluntaris i assalariats. Des de 1997 suma el seu esforç al de les altres 13 ONG d’ Oxfam Internacional per aconseguir major eficàcia en la seva tasca.

Fotos de la primera edició del Trailwalker:

Video de la segona edició del Trailwalker:

Contacte per a mitjans de comunicació:
Xavier Codony Tel: 93 214 75 42 – 650 920 368 xcodony@oxfamintermon.org