Allotjament i transport

Si voleu entrenar a la zona abans del Trailwalker, passar un cap de setmana amb les vostres famílies i/o amics o gaudir amb tranquil·litat del Trailwalker, alguns establiments ens han fet ofertes especials. En el moment de fer la reserva per telèfon, és important que doneu la referència "Trailwalker", i quan aneu a l'hotel presenteu el perfil d'equip.

VEURE OFERTES D'ALLOTJAMENT

Depenent del lloc d’on vingueu, els vols o trajectes en tren poden ser llargs, així que assegureu-vos de disposar de prou temps per recuperar-vos abans de començar el Trailwalker.

En cotxe des de Barcelona: Autopista A7 direcció Girona (peatges). Sortida 2 cap a C-17/Parets/Vic/Puigcerdà. Continua per la C-37 (Manlleu/Torelló sud). Tercera sortida cap a la carretera de Santa Coloma de Farners a Olot (C-152). Passa 2 rotondes, gira a l'esquerra cap al Passatge de l'Estació i la primera a la dreta fins a l'Av. de l'Estació. Recinte firal, amb aparcament a la zona habilitada.

En cotxe des de Girona: per la C-66 i la A-26. Sortida 84 dirección Olot fins al Recinte Firal.

En autobús Barcelona-Olot (sortida Consell de Cent 122).
De S.Feliu de Guíxols a Barcelona i aeroport: http://www.sarfa.com/paginas/resultados_trayectos.php

A la pàgina web de RENFE trobareu tota la informació sobre els horaris i preus a Girona. Fins a Olot, el millor és fer servir vehicle propi.

Els tres principals aeroports internacionals són Barcelona El Prat, Girona-Costa Brava i Reus. Distàncies a Olot (punt de partida d’Oxfam Intermón Trailwalker) des dels diferents aeroports:

• Barcelona El Prat: 124 km
  • Girona-Costa Brava: 66 km
  • Reus: 208 km

Punts d'interès

A través del recorregut anirem descobrint paisatges de gran bellesa. Aquí us deixem unes pinzellades dels punts més interessants de la ruta perquè us aneu endinsant en el recorregut.

Olot:

L'inici de la marxa tindrà lloc a la ciutat d'Olot. Uns dels principals atractius de la zona és la Fageda d’en Jordà, el bosc de faigs més ben conservat de Catalunya.

Parc de la Pedra Tosca:

La ruta continua fins al Parc de la Pedra Tosca. Situat en els límits dels termes municipals d’Olot i Les Preses, formant part del territori que conforma el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Es tracta d'un espai de gran valor ecològic d’unes 25 ha, format per la colada de lava del volcà Croscat d’ara fa uns 11.000 anys.

Sant Esteve d'en Bas:

A partir d’aquí trobarem la pujada al coll d’en Bas. És la pujada més llarga de tot el recorregut que comença poc desprès de sortir del poble de Sant Esteve d’en Bas. Anirem passant per petits túnels fins arribar a dalt del coll d’en Bas, el punt més alt de tot el recorregut amb 620 mts..

Vall d'Hostoles:

Poc desprès de començar la baixada travessarem el tram més humit i fresc de tot el recorregut, al endinsar-nos en un bosc d’alzines a la vessant sud de la vall.

Riu Ter:

Passem per sota de la pressa del Pasteral, la última pressa que és troba el riu Ter, que a partir d’ara i fins a Girona ens acompanyarà durant molta estona.

Bosc de la Devesa:

Podem contemplar el Parc d’aigües braves de la Pilastra, el qual es troba al començament del bosc de la Devesa, que ja no deixarem fins a Girona.

Girona:

En arribar a Girona travessarem un dels barris jueus més extens i ben conservat d'Europa.

Zona de conreus:

Un cop passat Quart, desapareixen les zones boscoses per arribar a zones de conreus de cereals, que no deixarem fins a Llagostera.

Comença els descens fins al mar:

Desprès de Llagostera passarem per un dels pocs boscos d’eucaliptus que hi ha a Catalunya. A partir d’aquest punt ja començarem a intuir el nostre destí: farem les baixades més pronunciades del recorregut fins arribar a Santa Cristina d’Aro.

Arribant a la Costa Brava:

Un cop passat Castell d’Aro, Platja D’Aro i S’Agaró, entrarem ja al nostre destí, arribant al punt i final de la ruta del carrilet: el Port de Sant Feliu de Guíxols, l'essència de la Costa Brava.