El equipo
Carlos Perales Rey
Salvador Millan Marco
Josep Aguilar Asensio
Recaudado

Els Fisiològic Runners som un grup de corredors que participem a curses populars, de muntanya, maratons... representant a aquest Centre de Fisioteràpia de la ciutat de Barcelona. Hem estat presents d'una forma o altre a la Trailwalker des de la seva primera edició. Han estat diversos membres els que han participat, ja sigui com a corredors o com a suport d'altres equips, i també hem col.laborat amb amics ajudant-los a estar a la línia de sortida.
Fa un any vam participar a les 24h de CoRReDoRS.CaT en la modalitat d'equips de 6 corredors, i vam veure i gaudir de la posibilitat de fer un repte en equip, solidari i a la vegada competitiu. Allà va neixer el cuquet que ens ha fet fer el pas endavant per ser-hi a la Trailwalker Girona 2015.
La nostra participació la plantejem amb 3 objectius:
-
Solidari: Intentant aportar el máxim posible als projectes de cooperació d' Oxfam-Intermón.
-
Col.lectiu: Compartint un repte d'aquest nivell amb els companys i sabent que no hem de ser 4 corredors + 2 suports, sino un equip que funcioni com una sola peça.
-
Competitiu: Mirant de recórrer els 100km en el mínim temps possible i preparant-ho durant mesos per tal d'aconseguir-ho.
En aquesta aventura cada membre aportarà una part d'ell mateix:
-
Salva: L'experiència d'haver participat en múltiples ultras, inclús a la UT del Mont Blanc.
-
Hernán: El positivisme en tot el que fa, tant esportivament com a la vida.
-
Carlos: L'il.lusió del més jove del equip i participant de l'edició del 2013..
-
Víctor: La motivació d'haver sigut el responsable d'involucrar els companys en aquest repte.
-
Bárbara i Josep: El millor equip de suport que es pot tenir. Per tot el que ens aporten, més enllà d'un avituallament o d'uns mitjons secs.
Comencem aquesta aventura amb moltissima il.lusió. ENS HI ACOMPANYEU?
Send TW (space) G112 to 28018.
Cost: 1.2 euro (full donation to Oxfam Intermón). Fund-raising text service in solidarity campaign run by Oxfam Intermón (www.oxfamintermon.org) Customer Service: 900 22 33 00, PO Box 310 – 08080 Barcelona. Collaborators: Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo and Euskaltel. OXFAM INTERMÓN will process your personal data to send you information and propose other types of participation. For further information and instructions on exercising your rights, you may consult the privacy policy.
Donativos
Date | Name | Amount | Comment |
---|---|---|---|
13.04.2015 | Albert Navarro | 10,00€ | Mucha suerte y cuidado con el Terry! :D |
13.04.2015 | Anónimo | 20,00€ | Que vaya muy bien y consigáis vuestro reto!! @elparticula |
12.03.2015 | Ramon Bernaus Queralt | 50,00€ | Gràcies per la iniciativa solidària. Que disfruteu de la marxa. |
12.02.2015 | S.U.R., S.A. (GRUPO SUR) | 300,00€ | Una ayuda para que sea posible vuestro reto y los proyectos que Intermón Oxfam emprende a diario. Un abrazo compañeros!! |
27.01.2015 | Simón Fernández Pascual | 20,00€ | Molts ànims a tot l'equip Fisiològic. Se que esteu entrenant dur i ho fareu molt be. Endavant. |
27.01.2015 | Sergio Galindo | 20,00€ | Vamos chicos !!! |
24.01.2015 | Anónimo | 255,00€ | Recaudación Cena Solidaria + fila cero |
23.01.2015 | David Jiménez García | 30,00€ | Sois grandes. Ánimo y a la aventura. |