El equipo

G101
Leader
Judith Pla Cuevas
Members
Carme Salas Albert
Iris María Molina Avila
Rosa Garrido Vendrell
Support team
Victor Millan Marco
Teresa Recuero Rubio

Recaudado

1501.2
1500

Anem de camí. Emprenem de nou aquest repte solidari amb un equip amb un esperit de superació i una motivació amb el que esperem arribar molt lluny. Tenim un nexe d’unió com a equip on compartim l’esperit lluitador en cada pas que donem. Totes juntes per aconseguir la mateixa meta, compartint alegries, cançons, xerrades, cansament però sense perdre mai l’optimisme. Amb sol, pluja o vent, sempre endavant!

Us presentem a Anem de camí, les 4 corredores i l'equip de suport:

 Iris: La il·lusió. La sevillana i benjamina de l'equip corre per intentar assolir una millor versió de si mateixa. A la seva primera Trailwalker tindrà 100kms per aconseguir-ho envoltada d'amics.

 

Carme: L'experiència. Té a les seves cames 4 Trailwalkers i multitud de proves de resistència. Si sumem el seu esperit de grup, està clar que serà un valor fonamental per a l'equip.

 

Rosa: L'optimisme. En una prova com la Trailwalker, encomanar positivitat en els moments difícils és vital. Amiga dels seus amics, la Rosa sempre té un si pels altres a la boca i al cor.

 

Judith: La perseverança. Potser no és la més ràpida ni la més resistent, però la Judith no es rendeix mai. I aquesta virtut la transmet a qui l'envolta. És una dosi d’energia extra per l'equip!

 

La Teresa i el Víctor faran el que calgui perquè les 4 corredores/caminadores no hagin de pensar en res més que posar un peu davant de l'altre. Durant la preparació i, per suposat, el dia de la cursa s'encarregaran que vagin ben avituallades i ben animades.

 

Repte esportiu a banda, tornarem a posar el nostre petit gra de sorra per tal de millorar les condicions de vida de moltes persones que viuen en situació d’extrema pobresa. Un pas nostre pot reduir el llarg recorregut diari que tenen que fer per poder tenir aigua al seu abast.

 

 

 

Volem que els nostres objectius siguin també els vostres. Fem-los realitat! Hi tornem, ens acompanyeu?

Dorsal: 
G101

Send TW (space) G101 to 28018.

Cost: 1.2 euro (full donation to Oxfam Intermón). Fund-raising text service in solidarity campaign run by Oxfam Intermón (www.oxfamintermon.org) Customer Service: 900 22 33 00, PO Box 310 – 08080 Barcelona. Collaborators: Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo and Euskaltel. OXFAM INTERMÓN will process your personal data to send you information and propose other types of participation. For further information and instructions on exercising your rights, you may consult the privacy policy.

Donativos

Date Name Amount Comment
19.04.2017 SMS 1,20€ Fuerza!
14.02.2017 Feeling Woman 190,00€ Conseguido!!!!
29.01.2017 Sergi Pobar Gimenez 30,00€ Espero que aquesta petita ajuda us serveixi per assolir els vostres objectius, a tots el nivells, i sobre tot que finalment gaudiu de l'experiència! Ànims Campiones!!
20.01.2017 Alba Guerrero Millán 25,00€ Gaudiu de cada km! Alba&David
20.01.2017 Carlos Vilella Macedo 30,00€ Txell, Carles, Roger, Vinyet i... Molta sort i que pogueu arribar totes quatre!!!
19.01.2017 Feeling Woman SL 445,00€ Vamos a por más!!!! Mucho POLE!
14.01.2017 Simón Fernández Pascual 20,00€ Molts ànims a l'equip "Anem de camí". Segur que feu un gran paper. Endavant.
08.01.2017 monica lopez giganto 50,00€